Perimetrul unui patrat este de 396 m.Aflati cu cati m este mai mic perimetrul acestui patrat fata de perimetrul unui dreptunghi care are latimea egala cu latura patratului,iar lungimea egala cu trei latimi.

2

Răspunsuri

2014-06-01T14:28:25+03:00
Dacă P(pătrat)=396 => l= 396:4=99
P(dreptunghi)= 2(l+L)=2(99+3•99)=2(99+297)=2•396=792

=> P(dreptunghi)-P(pătrat)=792-396=396
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-01T14:33:26+03:00
P=396
P=4L
L=99
===========
P dreptunghiului = 2L+2l
l=99
L=3l
L=3x99
L=297
P=2L+2l
P=(2x297)+(2x99)
P=792
============
P patratului = 396
P dreptunghiului = 792
792-396=396
Deci perimetru patratului este cu 396 m mai mic  decat perimetru dreptunghiului .

1 5 1