Răspunsuri

2014-06-01T14:15:20+03:00
Mitul; gemenilor Romulus si Remus si al eroului Aeneas
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T14:20:48+03:00
1. Mitul lui Romulus si Remus este cel mai cunoscut. Gemenii sunt copiii zeului Marte si a muritoarei Rhea Silvia. Se spune ca Romulus a denumit noul oras Roma si a devenit primul rege. anul intemeierii Romei este 753 I.Hr.
2. A doua legenda este cea a intemeietorului Aeneas. Este fiul zeitei Venus si al troianului Anchile. Nu se stie foarte multe despre el decat ca vine din Troia si ajuns in Italia intemeiaza Roma.
1. Mitul lui Romulus si Remus este cel mai cunoscut. Gemenii sunt copiii zeului Marte si a muritoarei Rhea Silvia. Se spune ca Romulus a denumit noul oras Roma si a devenit primul rege. anul intemeierii Romei este 753 I.Hr.
2. A doua legenda este cea a intemeietorului Aeneas. Este fiul zeitei Venus si al troianului Anchile. Nu se stie foarte multe despre el decat ca vine din Troia si ajuns in Italia intemeiaza Roma.
Cam tarziu Ralueu :))))