cainele,pisica,papagalul,pestii si alte animale domestice ,dar in special cainele si pisica :)
ms
cu placere :)
Hamster ,porcusor de Guineea,caine,pisica,papagal,pesti de acvariu,iepure,reptile
caine,pisica,cal,pesti,perus,iepuri

Răspunsuri

2014-06-01T13:59:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pisica,catelul,papagalul,hamsterul
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T14:00:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Catelusi,porcusor de Guieea,pisicii,hamsterii,caii,iepurasi....
2 5 2