Răspunsuri

2014-06-01T13:36:57+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T13:41:56+03:00
Titlul  , format dintr-un substantiv comun articulat hotărât , introduce ideea cum că din cadrul contextual reiese imaginea primăverii , o imagine reprezentată şi de aceşti toporaşi . însă prezentarea lor este plasată  finalul operei , pentru ca cititorului  să-i surâdă imaginea descrisă şi să rămână cu un frumos tablou în propria-i închipuire . 
7 4 7