Precizeaza functia sintactiica a cuvintelor subliniate din secventa : padurea contribuie salutar la mentinerea gazelor atmosferice in proportii favorabile vietii.

Cunvintele : salutar -
vietii -

2
Salutar-Complement circumstantial de mod
Vietii-Atribut substantival genitival

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T12:39:50+03:00
Salutar-complement circumstantial de mod

vietii-complement indirect in dativ
2014-06-01T12:40:43+03:00
Salutar- fc sint de A.A (atribut adjectival)

Vietii- fc sint de C.D (complement direct)


Suycces.