Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-01T12:10:03+03:00
Termenul regent este cel care are alt termen dependet de el. Cu alte cuvinte termenul regent este cuvantul la care pui intrebarea ca sa iti raspunda toata propzitia secundara.
69 3 69
Cel mai inteligent răspuns!
  • san
  • Ambiţios
2014-06-01T12:16:15+03:00
Termenul regent este termenul de care se leaga alt termen numit subordonat termen care-l determina (arata cum e ) regentul.
                                    SPER CA TE-AM AJUTAT!
62 4 62