Răspunsuri

2014-06-01T11:56:22+03:00
Mama, acest cuvant magic si frumos cu putere fermecata, reprezinta fiinta cea mai iubita si indragita de mine de pe pamant. 

Daca cineva mi-ar spune sa-mi descriu mama, as spune ca: " Mama mea este o fiinta gingasa si frumoasa. Parul sau este lung si ondulat ca valurile marii, iar ochii ei mari sunt ca doua diamante pline de caldura, blandete si intelepciune. Niciun trandafir nu o poate intrece in frumusete si niciun ghiocel in delicatete. Mainile sale sunt agere si catifelate. Glasul sau melodios imi strabate inima si mi-o umple de bucurie si fericire, iar privirea sa este blanda si luminoasa. Sufletul sau este plin de bunatate si intelegere. 

As putea spune ca mama este un inger trimis din cer pentru a ma ajuta sa trec mai usor peste greutatile vietii, fiindu-mi alaturi atunci cand am nevoie de sprijin. 
Ii promit ca atunci cand voi deveni o persoana adulta, iar ea va imbatrani, o voi rasplati pentru tot ce a facut si face pentru mine. 
O voi iubi, o voi asculta, o voi respecta mereu si ii doresc multa sanatate, fericire, pace sufleteasca, liniste, viata lunga si tot ce exista mai bun pe lume!
La multi ani, mami!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T12:02:31+03:00
Mama este persoana pe care o iubesc cel mai mult.Ii sunt recunoscatoare pentru ca face atatea lucruri pentru mine.Dis de dimineata mama se trezeste ,ma scoala ,imi pune masa,imi pregateste hainele pentru scoala,si ma incurajeaza pentru a fi cat mai buna la invatatura.Mama mea imi ofera toata dragostea de care am nevoie de aceea o iubesc atat de mult.
Ai spus ca esti in clasa a 3a deci ti-am facut-o fara cuvinte pompoase,pentru nivelul tau.Sper ca te-am ajutat! :)
E pentru fratele meu :)) El e in a 3 a. Multumesc mult :)