Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T11:40:15+03:00
23- ( -3 +5 +7 ) +11=

=23 - (-3+ 12) +11=

=23 - 9+11=

=34-9

=25
mie mia dat +31 dar nu pricep cu paranteze rotunde si patrate! ajutati-ma
pai daca e -(-4) de exemplu iti da 4, dar daca este - (+4) iti da -4 am dat un exemplu
pai daca ai - in fata parantezei schimbi semnul,si parantezele le desfaci in timp ce rezolvi :)
off mi-a dat tema la matematica si nu pricep o sa copii de la voii si o sa ma staduiesc sa inteleg!
multumesc orcum pt sfaturi
2014-06-01T11:40:24+03:00