Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-30T22:24:41+02:00
Genul epic este genul folosit de autorii care-si exprima sentimentele/trairile/emotiile intr-un mod indirect, prin intermediul personajelor si a firului epic. Modul de expunere predominant este naratiunea. Trasaturile acestui gen sunt: indicii spatio-temporali, moduri de expunere predominante naratiunea si dialogul, descrierea fiind in proportie mica, absenta figurilor de stil si a imaginilor artistice, nararea se face in principal la persoana a 3-a, fiind astfel prezent un narator, implicarea emotionala este 0. (Nararea se poate face atat subiectiv, cand naratorul este si personaj, expunerea se face la persoana I, cat si obiectiva, cand naratorul nu este personaj, iar expunerea este la persoana a III-a. )
2 5 2
2014-01-30T23:00:27+02:00
Genul epic este genul literal in care autorul transmite in mod indirect ganduri ,idei ,sentimente.