Răspunsuri

2014-06-01T10:35:47+03:00


ODATA CU SOSIREA PREAFRUMOSULUI ANOTIMP PRIMAVARA NATURA A INCEPUT SA SE TREZEASCA LA VIATA.

EU IMPREUNA CU PRIETENA MEA CEA MAI BUNE AM MERS INTR-O ZI FRUMOSA DE PRIMAVARA IN PADUREA.

TIMPUL ERA FOARTE FRUMOS ASA CA A FOST O ZI FAVORABILE SI INTR-ADEVAR NE-AM DISTRAS DE MINUNE.

LA UN MOMENT DAT LINISTEA PADURII A FOST INLOCUITA DE CANTECUL MELODIOS AL CIORCARLIEI.

NOI AM ASCULTAT PREAMARETUL CONCERT SUSTINUT DE CIOCARLIA PRIMAVERII.

A FOST O ZI FRUMOASA PE CARE NU O VOI UITA NICIODATA.

Si.. ar trebui sa le pun eu in ordine nu?
raportati aiurea........
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T10:57:26+03:00
                                            Ciocarlia primaverii
dis de dimineata ma trezeam usor , iar uitandu-ma pe fereastra am vazut pe o creanga a copacului de-afara o frumoasa ciocarlie care canta. Auzindu-i glasul cel fermecator nu ma puteam abtine sa stau si doar sa o privesc, asa ca am iesit afara pentru a o vedea mai bine.
insa ea speriata ca veneam spre ea, isi lua zborul fara a mai canta. atunci eram trist , si fugeam in casa plangand ca ciocarlia a plecat din cauza mea . dupa o vreme ieseam putin pe-afara sa ma plimb,deodata,  din padure se auzi un glas fermecator.
intram in acea padure de unde venea acel glas linistitor si acolo se ivi ciocarlia pe care o vazusem mai devreme. apropiindu-ma usor de ea si spunandu-i cu glas linistit ca nu-i fac nimic, ciocarlia ma privi in ochi si incpu a-mi canta o oda minunata pe care am pastrat-o in inima mea ca o amintire frumoasa.
9 4 9