Răspunsuri

2014-06-01T09:35:44+03:00
Descrierea este o modalitate de expunere care consta un prezentarea sugaestiva a particularitatilor unui obiect . decscrierea literara transmite impresiile si sentimentele celui care priveste . 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-01T09:35:44+03:00
Este descrierea in care se prezinta trasaturile unui personaj, ale unui colt din natura asa cum sunt vazute ele de autor.
Sper ca e de folos :)
1 5 1