tipurile de pronume sunt:
-personal(eu ,tu, etc.)
-relativ(care,cine etc)
-demonstrativ de apropiere(acesta,aceasta)
-demonstrativ de departare(acela,aceea)
-demonstrativ de diferentiere(acelasi,aceeasi)
-interogativ(cum?cine?)
-de politete(dumneavoastra,dumneata etc)

Răspunsuri

2014-05-31T23:27:02+03:00
Tipuri de pronume
 pronume personale : eu , tu , el , ea , lor , ei    etc. 
pronume posesive : al meu , a mea , al tău  ,a ta etc . 
pronume reflexive: mă , te, se vă , ne 
pronume interogative&pronume relative: care , cine , cui , ce 
 pronume nehotărâte-fiecare , altul etc
pronume negative: nimeni , nimic , niciunul , niciuna
pronume (adjectiv pronominal)de întărire - însăşi , însumi , înşine etc . 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T23:35:14+03:00
Tipurile de pronume sunt:
-personal(eu ,tu, etc.)
-relativ(care,cine etc)
-demonstrativ de apropiere(acesta,aceasta)
-demonstrativ de departare(acela,aceea)
-demonstrativ de diferentiere(acelasi,aceeasi)
-interogativ(cum?cine?)
-de politete(dumneavoastra,dumneata etc)
3 4 3