La o benzinarie , in rezervor , se afla 73,56 tone de benzina , peste care se descarca o cisterna de 9,11 tone si una de 13,49 tone . Ce cantitate de benzina va fi in rezervor peste 5 ore daca in acest timp se vand 58,41 tone de benzina?

2

Răspunsuri

2014-05-31T22:44:46+03:00
73.56 + 9,11 + 13,49 = 96,16 t
96,16 - 58,41 = 37,75 tone
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-31T23:17:27+03:00
                               Rezolvare:
              7, 356+9, 11+13, 49=96, 16(tone)
              96, 16-58, 41=37, 75(tone)
                                Raspuns:96, 16, 37,75 tone
Asta e raspunsul correct!
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!
2 5 2