Răspunsuri

2014-01-30T20:58:40+02:00
Trebuie sa calculezi cu ajutorul urmatoarei formuli:A=m x o
Cyborg mai explica ca nu cunostii nici m si nici o
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-30T21:13:56+02:00
Formula rezistentei R= ρ xl/SS=1,7x10-7Ω.mx105m/0,2Ω=8,5.10-2m2
Biochimist nu am inteles :)
R=Rezistenta exprimata in ohmi;ro rezistivitatea materialului in ohmix metri; l-exprimata in m;S =SECTIUNEA(SUPRAFATA CONDUCTORULUI IN M2)