Lungimea unui teren in forma de dreptungi este de 20 hm,iar latimea de 80 dam
a. Care este raportul dintre lungimea si latimea terenului?
b. Ce reprezinta valoarea acestui raport?
VA ROGG MULT AJUTATIMA

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T22:49:09+03:00
A)L=20hm=200dam
   l=80 dam

L/l=200/80
L/l=20/8
L/l=5/2

b) Valoarea raportului reprezinta marimea lungimii fata de cea a latimii ...
4 4 4
2014-06-01T00:01:43+03:00
20hm = 200 dam
L = 200dam
l = 80 dam
a) 200 : 80 = 2,5   sau 200/80 = 100 / 40 = 50 / 20 = 25 / 10 = 5 / 2  
b) acest raport reprez. raportul dintre lungime si latime, lungimea este mai mare decat latimea de 2, 5 ori
5 5 5