Intr-o magazie este de trei ori mai mult grau ca in alta . Daca se scot din prima 850 kg si din a doua 50 kg , raman cantitati egale de grau in cele doua magazii. Cate kg de grau era la inceput in fiecare magazie?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T21:26:12+03:00
2014-05-31T21:32:00+03:00
M1=3*m2
m1-850=x ⇒ m1=x+850
m2-50=x ⇒ m2=x+50

x+850=3*(x+50)
x+850=3x+150
x-3x=150-850
-2x=-700
x=-700/-2
x=350

m1=350+850
m1=1200

m2=350+50
m2=400

1 5 1