Răspunsuri

2014-05-31T20:35:53+03:00
Cateva idei : - ce planuri ai legat de lectura
                  - cat de mult iti place lectura
                 - sentimentele tale fata de lectura
                 - generatia ta cat de mult se ocupa cu lectura ....etc
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T21:40:35+03:00
        Dupa parerea mea interesul generatiei mele pentru lectura este din ce in ce mai scazut. 
         In primul rand consider ca programul prea incarcat de la scoala este principalul motiv. Ajungem acasa mult prea obosti ca sa mai citim cateva sute de pagini, sa nu uitam ca mai avem teme si de invatat si la alte materii.
       In al doilea in epoca tehnologiei este mult mai usor si comod sa citesti doar rezumatul de net sau sa vezi filmul.
       In concluzie consider ca daca programa ar fi mai lejera si orele  mai stimulative poate si interesul nostru pentru citit ar creste.
11 4 11