Răspunsuri

2014-05-31T20:23:12+03:00
Pentru ca lalelele au bulbi care sunt tulpini modificate si ele stocheaza materialul necesar plantei ca sa creasca si la anu
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T20:27:13+03:00
Lalelele au bulbi, la fel ca si ceapa, lacramioarele au rizom. Bulbii, rizomi, tuberculi sunt tulpini modificate si in ele se stocheaza materialul necesar plantei ca sa creasca si la anul.
Toate plantele ierboase perene au o parte aeriana, care creste in fiecare an si apoi se usuca, la fel ca si frunzele foioaselor, si o parte subterana in care sunt muguri din care rasare iarasi la anul.
2 5 2