Răspunsuri

2014-05-31T20:16:43+03:00
Cuvintele regente sunt sunt acele cuvinte care au alt termen dependent de el

om de piatra
banul copilului

Cuvântul  om nu are de nevoie de alt cuvânt deci este cuvânt regent pentru de piatra si la fel si cu banul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T20:18:16+03:00
Statuie de piatra; monument de piatra; sculptura de piatra

ziua copilului; drepturile copilului; jucariile copilului