Răspunsuri

2014-05-31T20:17:02+03:00
21 h,8min 35 sec-5 h 15 min 24 sec= 15 h 53 min11sec
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T20:38:06+03:00
Iti pot descrie o metoda intuitiva pe care si tu ai sti sa o rezolvi. Mai intai facem o diferenta si o notam cu t1( timpul 1) 24h 0 min 0s - 21h 8 min 35 s = 2h  51 min 25 s . Celalat timp t2 este egal chiar cu ora la care ajunge acasa, adica 5h 15 min 24s. De aici reiese durata deplasarii si il notam cu un t = t1 + t2 =8h 06 min 49 s.

1 5 1