Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-30T19:39:24+02:00
Simplu, sub intrebare scrie "Raspunde" ,scrii raspunsul ,dupa care apesi "Adauga raspunsul tau" ;) E usor,sper ca te'am ajutat :* succes ;)
2014-01-30T19:40:27+02:00
Cauzti jos raspunde, si daca nu s-au oferit numarul maxim de raspunsuri pina la momentul dat, se deschide  o caseta in care stre sa scrii raspunsuriel
raspunsul nu trebuie sa contina linkuri, sau sa fie copiat de undeva\