Răspunsuri

2014-05-31T19:18:31+03:00
-a+b=0 
a+b=4 
=> 2b=4 => b=2 => a=2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T19:23:25+03:00
A(-1;0) ∈Gf=> f(-1)=0
                     f(-1)=-1  ==>-a+b=0
                          =-a+b

B(1;4)∈Gf=>f(1)=4
                  f(1)=ax1+b   ==>a+b=4
                      =a+b

din -a+b=0
     a+b=4
     / 2b=4
        b=4/2
        b=2 

a+b=2
a+2=2
a=2-2
a=0

a+b=4 ...
chiar tu ai scris ...
da si ?
daca a+b =4 si b=2 => a =2 ...
bine bine