Buna! Am de facut o compunere cu titlul Să circulam corect , la care se vor folosi predicatele:au plecat , s-a impiedicat , a scapat , a alergat , a claxonat , s-a hotarat , n-a observat , a franat , sa respecte. Repede vă rog mult

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T19:14:29+03:00
Mihai si Matei au plecat impreuna la o drumetie in padure . La intoarcere , copii trebuiau sa mearga pe marginea unui drum . Din spatele lor a venit o masina , dar baietii nu au observat , si aceasta  a claxonat , iar Matei a vrut sa se dea intr-o parte  , dar din pacate s-a impiedicat si a cazut . Mihai a alergat imediat la el sa vada ce s-a intamplat cu  prietenul sau , la fel si soferul care a franat masina .
Matei a scapat insa doar cu niste simple zgarieturi in genunchi , dar de atunci s-a hotarat sa respecte regulile de circulatie , si sa mearga pe marginea carosabilului .
Astfel , cei doi copii au ajuns acasa teferi si nevatamati .
24 4 24
Super...e buna si scurta , multumesc frumos
Cu placere :)
2014-05-31T22:20:18+03:00
Circulaţia rutieră actuală este mult mai intensă decât în trecut prin numărul deautovehicule performante, care a crescut şi prin viteza cu care acestea circulă. Din aceastăcauză statisticile ne informează că anual mulţi copii îşi pierd viaţa în accidente de circulaţiecomise din vina lor, dar şi mai mulţi sunt răniţi grav, unii rămânând cu infirmităţi pentru totrestul vieţii. Pentru a ajunge la coală, copiii traversează străzi, între care unele foarteș circulate, cu sau fără semafor, cu sau fără trecere de pietoni, uneori având curbe cuvizibilitate redusă
5 2 5