Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T18:49:06+03:00
Suma patratelor catetelor este egal cu patratul ipotenuzei!
ipotenuza la patrat= cateta la patrat + cateta la patrat
2014-05-31T18:50:03+03:00
"In orice triunghi dreptunghic, suma pătratelor cateteor este egală cu pătratul ipotenuzei". Dacă se notează cu a și cu b lungimile catetelor unui triunghi dreptunghic iar cu c lungimea ipotenuzei acestuia, atunci teorema lui Pitagora afirmă că:.
imi trebuia mai pe scut mersii totusi! :)
teorema era cea care era in ghilimele.