la prima proba de concurs aura a obtinut 352 puncte,iar la proba de baraj cu 248 mai multe.cate puncte a obtinut la proba de baraj?cate puncte a obtinut ea,in total, la cele doua probe?de ce numar de puncte mai avea ea nevoie ca sa o intreaca pe alexandra,care dupa cele doua probe,avea 100 puncte.

2
Comentariul a fost şters
ex ala lung de pe site meu
intra pe profil
al meu
afla nr natural a din egalitatea

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T17:41:40+03:00
352+248=600puncte a obtinut la proba de baraj

600+352= 952puncte a obtinut in total

pentru a o intrece pe Alexandra mai avea nevoie de 9 puncte
de unde 9 cum fac?
la primele 2 intrebari am facut
pai daca din 100 scadem 952 da 8 si asa Aura ar avea acelasi punctaj cu Alexandra si pentru a o intrece ii mai trebuie inca un punct deci in total 9 puncte 8+1=9
nu am invatat sa scad din 100 pe 952 vreau sa imi explici altfel daca se poate
cum fac
2014-05-31T17:42:39+03:00
Proba de baraj  352+248=    500
500+352=852 pc total
de 0 puncte mai avea nevoie ca so intreaca pe alexandra