1). Precizeaza valoarea morfologica a verbului a fi din structura urmatoare: nu le-ar fi putut vedea.
2). Construieste un enunt in care verbul a fi,la timpul viitor,sa aiba functia sintactica de predicat verbal.

2

Răspunsuri

2014-05-31T17:08:19+03:00
nu le-ar fi putut vedea.-VERB AUXILIAR
El va fi in excursie de ziua ta
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T17:09:27+03:00
A fi = verb auxiliar
 El va fi la concert peste 10 minute.
5 4 5