Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T17:04:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x-6-3=x-2
2x-9=x-2

2x-x=-2+9
x=7
2 5 2
2014-05-31T17:06:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x-6-3=x-2 ; 2x-x=6+3-2 ; x=7
1 5 1