Va rog ajutati`ma la problema asta :
Un ciclist a parcurs un traseu de 456km mergand cate 28,5 zile pe zi . Numarul de zile in care a parcurs tot traseul este de ....... zile cu rezolvare va rog . Multumesc !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T16:59:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
456:28,5=16  zile       impartim lungimea traseului adica   456  kilometri la cati kilometri a parcurs pe fiecare zi si aflam nr. zilelor
2014-05-31T17:02:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
456:28,5=16 zile a durat traseul