Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-31T16:31:42+03:00
Diametru=2*raza=2*8=16 cm 
cred ca e de 16 cm , dar nu sunt sigur :(
am variante la problema si nu scrie 16 nicaieri
cat scrie?
:)))
A.12 B.4 C.4radical din 3 D.8radical din 2
Trebuie sa aleg una
Dar nu pot doar sa incercuiesc,imi trebuie rezolvarea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T16:54:24+03:00
Lungimea cercului este   L=Rrd3     deci L=8rd3
Nu sunt la acea lectie
La sfarsitul culegerii sunt niste teste
atunci nu le face rezumate la ce ai invatat
e foarte greu de inteles daca nu ai facut
ia stai asa,ca incep sa ma prind,daca zici ca raza=latura triunghiului echilateral,atunci merge...h triunghi echilateral=latura radical din 3 supra 2,iar tu ai scris ca e egal cu 8 radical din 3 supra 2,atunci l=r