Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T16:10:52+03:00


PRIETENIA SE TERMINA CU UMBRA AMINTIRILOR CE NU SE VOR UITA NICIODATA.

PANA ACUM NIMENI NU A GASIT CARAREA SUCCESULUI.

Din umbra falnicelor bolti
Ea pasul si-l îndreapta
Lânga fereastra, unde-n colt
Luceafarul asteapta.

Privea în zare cum pe mari
Rasare si straluce,
Pe miscatoarele carari
Corabii negre duce, Ai putea sa pui / si dupa numarul te rog?
Din umbra falnicelor bolti
Ea pasul si-l îndreapta
Lânga fereastra,/1 unde-n colt
Luceafarul asteapta./2

Privea în zare /3cum pe mari
Rasare /4si straluce,/5
Pe miscatoarele carari
Corabii negre duce/6
6 PROPOZITII
daca mai pun o intrebare tot cu un text de impartit ma ajuti?Si poate ai putea sa imi spui felul propozitiilor.Ti-as multumi enorm
dar nu la acest text la urmatorul
SIGUR
2014-05-31T16:13:26+03:00
Nu a fost remarcat fiindcă traia în umbra maestrului.
Ca să fii apreciat, păstrează cărarea dreaptă!
3 4 3