Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T16:01:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=30

b-6=a
c=1/4 * (a+b)=  1/4 * (b-6+b)=  (2b-6)/4=  2(b-3)/4=  (b-3)/2

c=(b-3)/2

b-6+b+ (b-3)/2= 30  aducem la acelasi numitor
2b-12+2b+b-3=60
5b-15=60
5b=60+15
5b=75
b=15

a=15-6= 9
c=(15-3)/2= 12/2=6
1 5 1
2014-05-31T16:04:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=30
b=a+6
c=(a+b)/4=(2a+6)/4=(a+3)/2
a+a+6+(a+3)/2=30
aducem la acelasi numitor
4a+12+a+3=60
5a+15=60
5a=45⇒ a=45:5=9 ⇒ b=9+6=15, c=12/2=6