Răspunsuri

2014-05-31T15:58:55+03:00
Grasimea de pe vase nu se da jos.        am incercat sa scap de grasimea acumulata in plus dar nu am reusit.      din grasimea de la porc se fac cornulete    pulpele au multa grasime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T16:06:30+03:00
Carnea de porc are un procent mare de grăsime.
Pe faţa de masă sunt pete de grăsime.
Dieta îl ajută să scape de grăsime.
Grăsimea este întrebuinţată în industria grăsimilor.
Unele plante contin grăsime.