Răspunsuri

2014-05-31T15:07:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2(1+2+3+.........+1006)=

=2 * (1+1006)*1006/2=

=(1+1006)*1006=

=1007*1006

=101 3042
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T15:08:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2+4+6 + .... + 2012=
 2(1 +2 +3+ ... 1006)
1+2+3+... 1006=  \frac{1006 * 1007}{2}
Se anuleaza x 2, cu impartit la 2.
Deci Suma numerelor este produsul dintre 1006 si 1007.
cum calculez paranteza ?
(9+1) *9/2= 10*9/2= 5*9=45
9* 400 :45= 3600 :45=80
multumesc muuuuult ! ! ! ! !
n-ai pentru ce