Daca vezi un om cu haine vechi sau cv de genu' nu trebuie sa-l judeci pentru. ca este si el om la fel ca tine, ca toti...Semnificatia proverbului "Haina face pe om" este ca un om arata mult mai bine cu haine noi etc...

Răspunsuri

2014-05-31T14:16:16+03:00
Intelesul este acela ca nu conteaza starea sociala sau cati bani avem ,important este caracterul si mintea
De fapt proverbul era "Nu haina il face pe om" si,mai exact, inseamna ca nu trebuie sa judeci o persoana dupa aspectul fizic ci sa vezi inauntrul ei, sa vezi ce are de oferit si din alte puncte de vedere.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T14:16:51+03:00

ACEASTA SINTAGMA SUGEREAZA FAPTUL CA ATUNCI CAND ESTI PRINTRE OAMENI NIMENI NU IL CARACTERZEAZA DUPA MODUL IN CARE ESTE IMBRACAT CI DUPA COMPORTAMENTUL SAU.
4 4 4