Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T14:15:37+03:00
Nominativ: subiect, apozitie, nume predicativ
acuzativ: nume predicativ, apozitie, CCM(complement circumstantial de mod), CCL(complement circumstantial de loc), CCT(complement circumstantial de timp), CD(complement direct), CI(complement indirect),atribut adjectival, atribut adverbial, atribut substantival, atribut prepozitional( adjectival, adverbial sau substantival), atribut pronomominal(pronumele personal, demonstrativ, reflexiv, posesiv, interogativ, relativ, negativ, nehotarat ,de intarire)si adjectivele pronominale(-ll-)
dativ: CCT, CCM,CI, nume predicativ
genitiv: atribut adjectival, subiect, nume predicativ, CCT si daca imi mai amintesc ceva la genitiv iti spun OK
2014-05-31T14:20:41+03:00
Cazirile 
Nominativ - cine ? - Subiect si nume predicativ 
Genitiv -( a , ale ) cui ? - Atribut , nume predicativ 
Dativ -cui ? -C.C.M , C.C.L, C.C.T SI NUME PREDICATIV 
ACUZATIV - CE ? -ATRIBUT ( posesiv , adjectival , genitival , apozitional , adv fara propozitie                        dativ , provenit din numerar , din verb , propri-zis ) SI COMPLEMENT ( M, T , L ),! 
Vocativ -Nu are F .d si e in fata virgulei ! 
1 5 1