Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T13:52:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cel mai mare numar par de acea forma este 838
si cum ai facut sa.ti dea 838? :D
aa gata m.am prins. mersi!
n-ai pentru ce
2014-05-31T13:56:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
838 , pentru că x este ultima cifră a numărului 
.
.
.
.
.
.