Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T13:08:28+03:00

Daca 15/ 2x-1∈N

⇒2x-1∈D15  (D inseamna multimea divizorilor,adica numerele la care se imparte 15)
2x-1∈{1,3,5,15} / +1                    (pui bara si aduni cu 1)

2x∈{2,4,6,16} / :2                       (pui bara si imparti la 2)

x∈{1,2,3,8}

Daca faci proba iti da


Si apoi poti scrie A= {1,2,3,8}
Comentariul a fost şters
pui o linie verticala
asa se face,ca sa scapi de -1,ca -1+1=0
si 2x:2=x
2014-05-31T13:09:57+03:00