Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T12:46:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-1 +√2 +3 -√2=  -1+3=2
2 5 2
2014-05-31T12:46:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


|1-√2|+|3-√2|

=-1+√2+3-√2

=2

SPER CA TE-AM AJUTAT

1 5 1