Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T12:31:03+03:00


sin 30=cateta opua/10

1/2=cateta pusa/10

cateta opusa=10/2

cateta opusa=5

Comentariul a fost şters
Nu crezi ca era mult mai simplu cu teorema unghiului de 30 de grade?
10/2 INSEAMNA IMPARTIT
"Cateta opusa unui unghi de 30 de grade este jumatate din ipotenuza"
ESTE BINE SI CUM ZICI TU...DAR AM VRUT SI SA DEMONSTREZ ASTA
2014-05-31T12:31:16+03:00
Are lungimea de 5 cm 
Are lungimea jumatate din ea


2 2 2