Răspunsuri

2014-05-31T12:20:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
'Praslea cel Voinic si merele de aur' s-a folosit cifra magica 3, 3 frati, 3 zmei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T12:21:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Harap-Alb
Aleador Imparat
Praslea cel voinic si merele de aur
1 5 1