Un acvariu are forma unui paralelipiped dreptunghic cu lungimea egala cu 50 cm ,latimea egala cu 20 cm si inaltimea egala cu 30 cm .Calculati in dm cubi volumul acvariului.Cati litri de apa incap in acvariu? Care este masa apei (in kg ) din acvariu ,atunci cand acesta este plin ?(1l=1kg)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T12:19:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V= L x l x h
V= 50 cm x 20 cm x 30 cm
V= 30 000 cm³ = 30 dm³
Incap in acvariu 30 dm³= 30 l
Masa apei este 30 kg
2 5 2
2014-05-31T12:22:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
50cm=5dm

20cm=2dm

30cm=3dm

V=5*2*3=30dm³
1dm³=1l

V=30l

1l=1kg  ⇒30l=30kg are masa apei
1 5 1