Răspunsuri

2014-05-31T12:04:19+03:00
Praslea cel Voinic si merele de aur. S-au folosit obiecte in apararea pomului , a ajutorului gasit pe celalalt taram etc. Darurile pentru domnita pot fi considerate obiecte magice.
iti multumesc de ajutor!
iti multumesc de ajutor!
iti multumesc de ajutor!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T12:05:32+03:00
Harap-Alb basmul care s-au folosit obiecte magice 
1 5 1