Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:57:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
18,894kl= 18 894l

14l..........1sec
18 894l.......x

x=18 894*1/14

x=1349,57 sec
4 2 4
2014-05-31T11:59:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
18.894kl=18894l
18894/14=1394.57
1394.57sec=22.49min
5 5 5