Răspunsuri

2014-05-31T11:37:35+03:00
Copilandru
complimente
frunzis
vietate
mersi,dar trebuie 5 cuvinte la fiecare terminatie. ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:52:17+03:00
Cuvinte cu terminația -andru:
Copilandru,băiețandru,tandru,policandru,Alexandru
Cuvinte cu terminația -mendre:
realmente,fatalmente,totalmente,actualmente,complemente
Cuvinte cu terminația -iș:
păltiniș,luminiș,frunziș,acoperiș,umeziș
Cuvinte cu terminația -ătate:
Singurătate,sănătate,bunătate,seninătate,cătate (cuvântul cătate este o prescurtare a cuvântului căutate).

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*