”Erau saraci saraci de nu aveau dupa ce bea apa.„
1) expresia ”nu aveau dupa ce bea apa.” se refera la faptul ca...
a) nu aveau cani sau pahare din care sa bea apa.
b) nu aveau bani sa cumpere apa.
c) erau atat de saraci ca nu aveau de mancare.
d) nu aveau cand sa bea apa.
e) nu aveau de unde sa ia apa de baut.
2) care e animalul salbatic din:
a) un țap
b) o veverița
c) o gaina
d) un caine
e) o vaca.

2
1) c) ; 2) b)
nu cred ca la primul este varianta c
Ba da , asta este! Mi-am intrebat si parintii. :))
nu stiu ce sa zic, acest exercitiu l-am avut la un concurs, iar eu am crezut ca e varianta b.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:22:50+03:00
1. Raspunsul corect este C.
2. Raspunsul corect este B.
Da , la prima este C.
Daaa C-ul este !!
nu mi se pare corect deoarece expresia nu aveau dupa ce bea apa nu are nicio legatura cum ca n-aveau mancare.
Iti explic: Nu avea de mancare , deci ce folos sa bea apa?Nu aveau dupa ce sa bea apa , nu era de folos.
aaaaa, ok, mersi.
  • Utilizator Brainly
2014-05-31T11:29:37+03:00
La primul este varianta C ...iar la a doua este varianta B