Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:16:27+03:00
Gradina este un spatiu deschis , de obicei amenajat in aer liber.Cea mai cunoscuta forma de gradina este gradina rezidentiala.Aceasta poate fi amenajata in principal pentru doua scopuri: ornamental sau productiv.Un alt tip de gradina este cea botanica , gradina ce are in principal un scop stiintific, de cercetare.
2014-05-31T11:18:16+03:00
Gradina este spatiul exterior (afara) unde sunt plantate de obicei , flori ,fructe sau legume pentru productia lor in consumarea de catre om ; 
1 5 1