Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:07:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
25l= 250dl
740cl=74dl
25ml=0,25dl
0,18dal=18dl
0,025hl=25dl
0,0025kl=25dl
4 4 4
2014-05-31T11:08:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
25l= 250dl
740cl=74dl
25ml=0,25dl
0,18dal=18dl
0,025hl=25dl
0,0025kl=25dl