Comentariul a fost şters
de unde ai scos 115?
aa da , 115 , dar se calculeaza altfel
Comentariul a fost şters
scrie cum vrei . eu asa tin minte ca se calculeaza, nu am mai facut exercitii ca acestea de mult :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:27:36+03:00
1280 = 2⁸ * 5
1400 = 2³ * 5² * 7

Alegem factorii primi comuni la puterea cea mai mica:

cmmdc = 2³ * 5 = 40
  • Utilizator Brainly
2014-05-31T12:14:07+03:00