Răspunsuri

2014-05-31T11:02:42+03:00


EROISMUL ESTE O VIRTUTE DE VALOARE ABSOLUTA.

ROMANII AU STIUT SI INTOTDEAUNA VOR STII SA -SI APERE PAMANTUL STRAMOSESC CARE A FOST STROPIT CU SANGELE SCUMP AL MIILOR DE MARTIRI SI EROI CE AU ADUS JERTFA PE PAMANTUL PATRIEI.

IN MULTE BATALII OSTASII ROMANI AU AVUT INFATISAREA UNOR RAZBOINICI BRAVI SI DARZI CARE NE FAC MANDRII CA SUNTEM ROMANI.

EROISMUL OSTASILRO ROMANI IN NUMEROASELE LUPTE A FOST MEREU OGLINDIT PRETUTINDENI.

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:32:13+03:00
Ostasi romani au luptat in tara romana pentru a custiga libertatea si sa
2 3 2