Transformati:
8m² 2dm²=...cm²
9hm² 200m²=...dam²
0,02m² 2dm²=...cm²
0,006km² 2hm²=...dam²
1,12dam² 200dm²=...m²
5km² 400dam²=...hm²
Repedee ca fac tema

2
8m2=80000 cm2,2dm2=200cm2 9hm2=900 dam2,200 m2=2 dam2,0,02 m2=200 cm2,2dm2=200 cm2

Răspunsuri

2014-05-31T10:55:37+03:00
8m2=80000 cm2,2dm2=200cm2 9hm2=900 dam2,200 m2=2 dam2,0,02 m2=200 cm2,2dm2=200 cm2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-31T11:10:21+03:00
8 m pătrați=8000 cm pătrați
2dm pătrați=200 cm pătrați
8000 cm pătrați ori 200 cm pătrați=160000 cm pătrați
9 hm pătrați=900 dam pătrați
200 m pătrați=2 dam pătrați
900 dam pătrați ori 2 dam pătrați=1800 dam pătrați
0,02 m pătrați=2 cm pătrați
2 dm pătrați= 200 cm pătrați
2 cm pătrați ori 200 cm pătrați= 400 cm pătrați
0,006 km pătrați=0,06 dam pătrați
2 hm pătrați=200 dam pătrați
0,06 dam pătrați ori 200 dam pătrați=12 dam pătrați
1,12 dam pătrați=4,8 m pătrați
200 dm pătrați=2 m pătrați
4,8 m pătrați ori 2 m pătrați=9,6 m pătrați
5 km pătrați=500 hm pătrați
400 dam pătrați=4 hm pătrați
500 hm pătrați ori 4 hm pătrați=2000 hm pătrați

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2